Cuma, Haziran 26, 2026
  • Giriş
Kuzeyin Sesi
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Kuzeyin Sesi
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Ana sayfa Kıbrıs

Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetini kabul etti: Dijital dönüşüm ve iş birliği masadaydı

Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim heyetini kabul etti: Dijital dönüşüm ve iş birliği masadaydı
Facebook

Maliye Bakanı Dr. Özdemir Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim yetkilileriyle bir araya gelerek telekomünikasyon sektöründeki gelişmeler ile dijital dönüşüm sürecine yönelik olası iş birliği alanlarını değerlendirdi.

Maliye Bakanlığı’nda gerçekleşen görüşmede Vodafone Türkiye ve Telsim heyeti, sektörün mevcut durumu, yatırım planları ve yeni nesil iletişim teknolojileri hakkında bilgi paylaşımında bulundu.

Dijital altyapı vurgusu

Görüşmede konuşan Bakan Berova, dijitalleşmenin ekonomik ve sosyal yaşam üzerindeki etkisine dikkat çekerek, güçlü bir dijital altyapının eğitimden sağlığa, kamu hizmetlerinden ticarete kadar birçok alanda verimliliği artırdığını söyledi.

Berova, teknoloji yatırımlarının ülkenin sürdürülebilir kalkınması açısından stratejik öneme sahip olduğunu belirterek, kamu ve özel sektör iş birliğinin dijital dönüşüm sürecini hızlandıracağını ifade etti.

Ayrıca yeni nesil haberleşme teknolojilerinin yaygınlaştırılması ve altyapının güçlendirilmesinin ekonomik rekabet gücüne katkı sağlayacağını vurguladı.

Vodafone’dan 5G ve yatırım mesajı

Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, şirketin Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’ta yürüttüğü yatırımlar hakkında bilgi vererek, dijital dönüşümde telekomünikasyon sektörünün kritik rol oynadığını ifade etti.

Milesi, özellikle 5G teknolojisine yönelik hazırlıklar ve altyapı yatırımlarının hem ekonomik büyümeye hem de toplumsal gelişime katkı sağladığını belirtti.

İş birliği mesajı

Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel ise kamu-özel sektör iş birliğinin dijitalleşme sürecinde belirleyici olduğunu vurguladı.

Süel, yeni nesil teknolojiler ve 5G alanındaki tecrübelerini paylaşmaya hazır olduklarını ifade ederek, atılacak ortak adımların ekonomik rekabet gücünü artıracağını söyledi.

Görüşme, karşılıklı iyi niyet temennileri ve iş birliğinin geliştirilmesi yönündeki mesajlarla sona erdi.

Etiketler: 5Gdijital dönüşümÖzdemir BerovaTelsimVodafone Türkiye
  • UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Hasan Küçük: “Sıfır asker, sıfır garantinin hayalcilik olduğunu gördük”

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Polis Akademisi KKTC’den 10 öğrenci kabul edecek

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Ödüllü Girişimciye ‘Yasa Dışı Bahis’ Soruşturması!

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Gazimağusa’da kumsalda cansız bir erkek bedeni bulundu

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0

Kategoriler

  • Dünya
  • Kıbrıs
  • Spor
  • Türkiye
  • Yaşam
Kuzeyin Sesi

Kuzeyin Sesi © 2025

  • Anasayfa

Bizi takip edin !!!

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Kuzeyin Sesi © 2025