Pazar, Haziran 28, 2026
  • Giriş
Kuzeyin Sesi
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Kuzeyin Sesi
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Ana sayfa Kıbrıs

“Anadolu Mahallesi Yeni Su Şebekesi ile Gazimağusa Limanı Yeni Su Şebekesi Protokolü” imzalandı… Başbakan Üstel: 2025 yılında su sorunu tarihe karışacak

“Anadolu Mahallesi Yeni Su Şebekesi ile Gazimağusa Limanı Yeni Su Şebekesi Protokolü” imzalandı… Başbakan Üstel: 2025 yılında su sorunu tarihe karışacak
Facebook

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığına bağlı Su İşleri Dairesi ile Gazimağusa Belediyesi arasında bir süredir yürütülen işbirliği çerçevesinde, “Anadolu Mahallesi Yeni Su Şebekesi ile Gazimağusa Limanı Yeni Su Şebekesi” projelerinin işbirliği protokolü imzalandı.

Protokole Gazimağusa Belediye Başkanı Süleyman Uluçay ile Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş imza koydu.

Protokol imza töreninde konuşan Gazimağusa Belediye Başkanı Süleyman Uluçay, Gazimağusa!nın ülkenin ikinci büyük kenti ve en büyük deniz limanına sahip kenti olduğunu belirterek, imzalanacak protokolle limanın ve Anadolu Mahallesinin su şebekesine kavuşturulacağını bu sayede su sorununun çözüme kavuşacağını kaydetti.

Uluçay, Başbakan Ünal Üstel’in önderliğinde yürütülen projenin hayırlı olmasını dileyerek, Başbakan Üstel’e teşekkürlerini sundu.

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş da, ülke genelinde su şebekesi hatlarının yenilenmesi çalışmaları kapsamında Gazimağusa Limanı ve Anadolu Mahallesi’nin su şebekesine kavuşturulacak olmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bakan Çavuş, Anadolu Mahallesi 9 Mart Caddesi’ne 1700 metrelik hat çekilip basınçlı suyun bölgeye verileceğini, limana ise 2100 metrelik yeni borunun döşeneceğini açıkladı.

Protokol imza törenine katılan Başbakan Ünal Üstel de, uzun zamandır beklenen ancak hayata geçirilemeyen çok önemli bir projenin belediye ve hükümet işbirliğinde hayat bulduğunu belirterek, bundan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Başbakan Üstel Anavatan Türkiye’den gelen suyun bazı bölgelere ulaşamamasından dolayı yaşanan mağduriyetin giderilmesi için hükümet olarak çalışmalar yürüttüklerini ve gelinen noktada Anadolu Mahallesi ve Gazimağusa Limanı’nın su sorununun çözüm bulduğunu kaydetti.

Başbakan Üstel, 2025 yılında su sorununun tarihe karışacağını söyledi.

  • UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Hasan Küçük: “Sıfır asker, sıfır garantinin hayalcilik olduğunu gördük”

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Polis Akademisi KKTC’den 10 öğrenci kabul edecek

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Ödüllü Girişimciye ‘Yasa Dışı Bahis’ Soruşturması!

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Gazimağusa’da kumsalda cansız bir erkek bedeni bulundu

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0

Kategoriler

  • Dünya
  • Kıbrıs
  • Spor
  • Türkiye
  • Yaşam
Kuzeyin Sesi

Kuzeyin Sesi © 2025

  • Anasayfa

Bizi takip edin !!!

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Kuzeyin Sesi © 2025