Perşembe, Haziran 25, 2026
  • Giriş
Kuzeyin Sesi
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Kuzeyin Sesi
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
Ana sayfa Kıbrıs

Üstel’den KTSO’ya ziyaret: ‘Sanayici ve üreticiye destek olmak tarihten gelen sorumluluğumuzdur’

Üstel’den KTSO’ya ziyaret: ‘Sanayici ve üreticiye destek olmak tarihten gelen sorumluluğumuzdur’
Facebook

Başbakan Ünal Üstel, sivil toplum kuruluşlarına ziyaretler başlattı.

İlk olarak Kıbrıs Türk Sanayi Odası’nı ziyaret eden Başbakan Ünal Üstel, Maliye Bakanı Özdemir Berova ve bürokratları, Kıbrıs Türk Sanayi Odası Başkanı Ali Kamacıoğlu ve Yönetim Kurulu’nun katılımı ile toplantı yaptı.

Sanayi Odası Başkan Ali Kamacıoğlu, Başbakan Üstel’in ilk ziyareti kendilerine yaparak üretime verdiği önemi gösterdiğini belirterek, “Biz sanayiciler, istikrar tarafındayız. İstikrarlı olmamız gerekir. Tabii ki istikrar olabilmesi için de ülkenin de istikrarlı olması gerekir. İnşallah sizin döneminizde bu istikrarı yakalamış ve hala devam ettireceğimizi düşünüyoruz” dedi.

Sanayicilere verilen destekten hükümete teşekkür eden Kamacıoğlu, bu desteğin artarak devam etmesini beklediklerini sözlerine ekledi.

Başbakan Ünal Üstel de, ev sahipliği ve güzel sözleri için Ali Kamacıoğlu’na teşekkür etti.

Üstel, “Değerli sanayici kardeşlerim. Biz her zaman sanayicinin, üreticinin, daha çok ayağa kalkması için hükümet olarak elimizden gelen desteği ve teşvikleri vermek için çalışma yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz” dedi

2013 yılından itibaren yaşanan siyasi istikrarsızlığın, ekonomik istikrarsızla da neden olduğuna vurgu yapan Üstel, sanayi sektöründe de biriken bir takım sorunları tek tek aşmaya başladıklarını söyledi.

Üstel, “Sanayi kesiminin ayakta kalması için ve üreten insanlarımızın daha çok üretmesi için elimizden gelen çalışmaları da yaptık ve yapmaya da devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

Sanayicilerin elektrik ücretleri ve Otelciler Birliği ile ortak kurdukları güneş enerjisi üretim projesi SAN-HO’ya destek olmaya devam edeceklerini vurgulayan Üstel, “Kablo ile enerji konusunda fizibilite çalışması Ağustos ayı sonu neticelenecek. Kamuoyu ile paylaşacağız. Enerji yatırımları için de çalışmalara girdik. Sizlere de destek olduk. Güzelyurt bölgesinde güneş enerjisi için sizlerle de protokol yaptık. Bir şirket kurdunuz. Bürokratik nedenlerle süre uzadı. Hükümetin gündemindedir. Yıl sonuna kadar çözmüş olacağız” dedi.

Anavatan Türkiye ile imzaladıkları protokollerin, özellikle sanayici ve üretici için çok yararlı olduğuna dikkati çeken Üstel, özellikle 2025 Yılı içinde bunun olumlu yönlerinin tüm kesimlere yansıyacağını vurguladı.

Başbakan Üstel, üretime, sanayiye desteğin, ülkenin tarihinden gelen bir misyon olduğuna da işaret ederek, üreten kesimlerin üretimden kopmaması için, elden gelen desteğe, istikrarı sağlayarak, kararlılıkla devam edeceklerinin altını çizdi.

  • UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    UBP MYK, TBMM’nin kararını selamladı, Meclis’e karar önerisi sunma kararı aldı

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Hasan Küçük: “Sıfır asker, sıfır garantinin hayalcilik olduğunu gördük”

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Polis Akademisi KKTC’den 10 öğrenci kabul edecek

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Ödüllü Girişimciye ‘Yasa Dışı Bahis’ Soruşturması!

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0
  • Gazimağusa’da kumsalda cansız bir erkek bedeni bulundu

    0 paylaşım
    Paylaş 0 Tweet 0

Kategoriler

  • Dünya
  • Kıbrıs
  • Spor
  • Türkiye
  • Yaşam
Kuzeyin Sesi

Kuzeyin Sesi © 2025

  • Anasayfa

Bizi takip edin !!!

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Sonuç yok
Tüm sonuçları göster
  • Anasayfa
  • Kıbrıs
  • Türkiye
  • Yaşam
  • Dünya
  • Spor

Kuzeyin Sesi © 2025