Meteoroloji Dairesi, önümüzdeki günlerde hava sıcaklıklarının artacağını ve bazı bölgelerde 37 dereceye kadar yükseleceğini açıkladı. Ayrıca salı ve çarşamba günleri yer yer kuvvetli rüzgâr beklendiği bildirildi.
23-29 Haziran tarihlerini kapsayan hava tahmin raporuna göre, bölge hafta boyunca alçak basınç sistemi ile birlikte ılık ve nispeten nemli hava kütlesinin etkisi altında kalacak.
Raporda, havanın genel olarak açık ve az bulutlu geçeceği belirtilirken, çarşamba günü öğle saatlerinde parçalı bulutlu bir gökyüzünün görülebileceği ifade edildi.
Sıcaklıkların iç kesimlerde 34 ila 37 derece, sahil bölgelerinde ise 30 ila 33 derece arasında seyretmesi bekleniyor.
Rüzgârın çoğunlukla güney ve batı yönlerden orta kuvvette eseceği, salı ve çarşamba günleri ise zaman zaman kuvvetini artırabileceği kaydedildi.

